خود شکستن بسیارسخت (ترسناک) است و تقریبا غیر ممکن .

چرا !؟

چون خودی ساخته ای به بزرگی تمام هستی ات .

وقتی اوج وخامت خود را دیدی

آنگاه

خود شکستن ساده خواهد بود .

در واقع در اوج وخامت خود شکستی