آیا به مرز بیگانگی (غیرخودی) یک نگاه رسیده ایم ؟

شاید

 زیبایی وجلوه ی یک فیلم ازطبیعت بخاطرنگاه ازیک منظربیگانه (دوربین فیلمبرداری)

 باشد؟