آیا به مرز بیگانگی (غیرخودی) یک نگاه رسیده ایم ؟
شاید
زیبایی وجلوه ی یک فیلم ازطبیعت بخاطرنگاه ازیک منظربیگانه (دوربین فیلمبرداری)
باشد؟