خود شکستن
خود شکستن بسیارسخت (ترسناک) است و تقریبا غیر ممکن .
چرا !؟
چون خودی ساخته ای به بزرگی تمام هستی ات .
وقتی اوج وخامت خود را دیدی
آنگاه
خود شکستن ساده خواهد بود .
در واقع در اوج وخامت خود شکستی
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۸۹ ساعت 14:36 توسط درویشخان
|