انرژی
این سیستم (ارگانیسم با تمام متعلقات حافظه ای) یک روزی تمام خواهد شد , زیاد به آن دل نبند , تکراری دیگر نخواهد داشت .
انرژی را دریاب .
انرژی که همیشه با تمامیت کمال و اقتدار در همه آن با تنوعی بکر و تازه در هر چه جاریست .
مثال:
انرژی جاری در نرم افزار را دریاب
نه windows, word , explorer,media player,……. این نسخه ها روزی عمر آنها بسر خواهد آمد .
دریاب انرژی که در هر چه لاینفک است حرکت دهنده ٬خلاق زایشگاه هر چیز . خمیرمایه
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هفتم مرداد ۱۳۸۸ ساعت 15:42 توسط درویشخان
|